venerdì 28 agosto 2015

Dutch LOVE SMS

Kan niet wachten tot ik je kan zoenen, schatje
Kan niet wachten om weer in je armen te liggen

Can not wait till I can kiss you, baby
Can not wait to be back in your arms

Ik ben hier en jij bent daar. Ik mis je!
Zolang ik leef, wil ik bij jou zijn

I am here and you are there. I miss you!
As long as I live, I wanna be with you


Ver weg en je bent nog steeds in mijn hart
Je bent ver van mijn ogen, maar dicht in mijn hart

Far away and you're still in my heart
You are far from my eyes, but close in my heart

Ik wil duizend mijl lopen, om je vanavond in mijn armen te sluiten

Onze liefde houdt me warm

I'd walk a thousand miles, to get close tonight in my arms
Our love keeps me warm


In mijn droom wordt ik wakker naast jou
Ik ben er helemaal en alleen voor jou

In my dream I wake up next to you
I'm all alone and for you

Jij bent mijn grote liefde
You're the love of my life


Het beste voor ons, moet nog komen
Ik hou elke dag meer van jou

The best for us is yet to come
I love you more every day

Jij bent zo mooi
Ik kan je niet uit mijn gedachten krijgen

You are so Beautiful
I can not get you off my mind


Ik kan niet stoppen met denken aan jou
Jij bent mijn perfecte match

I can not stop thinking about you
You are my perfect match


http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/11/funny-women-jokes.html

http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/11/funny-men-jokes.html

http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/10/difference-between-women-and-men.html

Zelfs de hemel in al zijn schoonheid, kan niet op tegen een glimlach van jou
Jouw glimlach laat mijn hart sneller kloppen

Even the sky in all its beauty, can not compete with a smile from you
Your smile makes my heart beat faster


De gedachten aan jou, vult mijn dag met geluk
Bij jouw glimlach smelt mijn hart

The thoughts of you, fills my day with happiness
When your smile melts my heart

Jij bent mijn alles, mijn grote liefde
11 letters, 4 woorden, 1 betekenis. IK HOU VAN JOU

You are my everything, my love
11 letters, 4 words, one meaning. I LOVE YOU


Mijn liefde voor jou zal nooit sterven
Alles komt en gaat, maar mijn liefde voor jou zal eeuwig duren

My love for you will never die
Everything comes and goes, but my love will last forever for you

Liefje(naam) jij bent het beste dat me ooit is overkomen
Ik houd van je, met heel mijn hart

Sweetheart (name), you're the best thing that ever happened to me
I love you with all my heart


Mijn liefde voor jouw groeit met de dag
Ik ben razend, diep verliefd op jouw

My love for you grows every day
I am enraged, deeply in love with you

Jou lief hebben is alles wat ik wil doen
Jij kleurt mijn dag

Have you love is all I want to do
You color my day


Ik zou door het vuur lopen voor jouw
Jij bent mijn beste vriend en mijn grote liefde

I would walk through fire for your
You're my best friend and my love

Jij bent mijn zonnestraal
Ik zou je vertellen met mijn laatste adem, hoeveel ik om je geef

You are my sunshine
I could tell you with my last breath, how much I care about you


Ik ben er helemaal voor jou, schatje
Jij bent de man van mijn dromen

I'm all for you, baby
You're the man of my dreams

Met jou is mijn leven is compleet
Wanneer ik mijn armen om je heen sla, dan weet dat ik thuis ben

With you, my life is complete
When I turn my arms around you, know that I am home

 
Jij bent altijd in mijn gedachten
Jij bent alles voor mij

You're always in my mind
You're everything to me


ALTRI ARTICOLI

Nessun commento:

Posta un commento