domenica 1 febbraio 2015

Dutch poems

   Ik mis je
ik mis je geur.
ik mis je lach.
ik mis je warmte die ik voel.
ik mis je armen om me heen.
ik mis je lippen tegen mij lippen.
ik mis alles aan je!
 
I miss you                                                       
I miss your scent.                                            
I miss your smile
.                                           
I miss your warmth that I feel.                         
I miss your arms around me.                              
I miss your lips against my lips.                        
I miss everything about you! 
   
 
                    


Te  extraño
 Extraño tu olor
 Extraño tu sonrisa
 Extraño tu  calor que yo siento
Extraño tus brazos alrededor de mi
 Extraño tus labios sobre mis labios
 Extraño todo de ti!
                  

If I see you, my world upside down
If I hear you  my heart beat faster
If I feel you I will be traveling to a  sensory paradise
if  you touch me I am the happiest person on earth
you see I without you I can not live

because you are the reason I'm still breathing

      *********** 
Jij bent die ene ster,die aan de hemel straalt.
Hoog aan de hemel.

Jij bent die ene ster,schijnend in mijn gedachten.
Altijd daar.


Jij bent die ene ster,met de mooiste ogen,
De mooiste lach.

Jij bent die ene ster,de perfecte voor mij.
Er is niemand zoals jij...

 
You're the one star,that shines in the sky.
High in the sky.

You're the one star,shining in my mind.
Always there.


You're the one star,with the most beautiful eyes,
The prettiest smile.

You're the one star,perfect for me.
There is no one like you...



http://amor71.blogspot.it/2015/02/meravigliosa-illusione.html http://amor71.blogspot.it/2015/01/mi-manchi.html

Ik denk aan jouw kussende mond on mijn lippen

Ik denk aan jouw zuigende mond aan mijn borsten

Ik denk aan jouw  strelende tong aan mijn clit
Ik denk aan jouw stontende pik in mijn kut
Oh schat,jij geef mijn wilde lust .

---------------------------------------------------------------
Jij bent het beste wat mij is over komen
jij bent mijn leven mijn alles..
ik kan niet leven zonder jou..
ook al woon je ver weg, ik voel je altijd 
dichtbij mij. 
je sta altijd aan me zij. 
jij maak me altijd blij.
  


 You're the best thing about me is coming
you are my life, my everything ..
I can not live without you..
even if you live far away, I feel you always
close to me.
You always stand by me side.
you always make me happy.

http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/11/funniest-work-jokes.html

 Mijn hart stond in vuur en vlam,toen jij in mijn leven kwam.

Ik geniet van kleine dingen,als ik je zie gaat mijn hartje zingen.

Het is je stem die mij omarmd,die mij helemaal verwarmd.

En dan jou lach, die maakt me blij, jou plagende ogen betoveren mij.

Je mond die me kust,het voelt zo vertrouwd.

Ik ben zo gelukkig dat jij van me houd.



My heart was on fire,When You Came Into My Life.

I enjoy small things,I see you going to sing my heart.

It's your voice that embraced me;which completely warmed me.

And then you laugh, that makes me happy,you teasing eyes enchant me.

Your mouth kissing me,it feels so familiar.

I'm so lucky that you love me.

http://frasidivertenti7.blogspot.it/2015/01/amore-barzellette.html

 Je bent in mijn gedachten
De dagen met jou samen
Zal ik in mijn hart bewaren
Je bent lief en vol leven
Je bent een droom voor het leven

Wat er ook gebeurt..
Ik hoop dat je altijd blijft lachen,
Zo heb ik je leren kennen,
En zo will ik je altijd herinneren

Je bent voor mij veel te dierbaar,
Om je te laten gaan...
Het is moeilijk, echt waar
En ik wil je niet zien gaan

Ik draag je met mij mee,
En zal je nooit vergeten,oh nee
Je bent een bijzonder iemand
En in mijn gedachten, en in mijn hart
Je blijft voor mij bestaan

http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/11/funny-mother-in-law-jokes.html

 Ik merk dat je in mijn gedachten bent
Vaker dan welke andere gedachte ook.
Soms breng ik je daar
Met opzet... om me te troosten
Of me te verwarmen
Of gewoon om mijn dag
Wat fijner te maken...

Maar zo vaak
Verras je mij...
En kom je zelf
In mijn gedachten.
Er zijn momenten
Dat ik wakker word en me realiseer
Wat een lief deel van mijn dromen je geweest bent.

En later op de dag,
wanneer ik een ogenblik
Rust lijk te hebben
En mijn verbeelding op hol kan slaan,
Neemt die mij hollend mee naar
Jouw armen en laat mij daar
Een poosje talmen...
Wetend dat er niets is dat ik liever doe.

Ik weet dat mijn gedachten alleen
De liefhebbende hoop in mijn
Hart weerspiegelen...
Omdat wanneer ze beginnen af te dwalen,
Ze me altijd weer
Meenemen naar jou.


http://frasidivertenti7.blogspot.it/2014/10/how-to-choose-your-half-orange.html

Het gebeurt gewoon
Ik was er niet naar op zoek
In een keer is alles anders
Ik vraag me af, hoe het verder moet

Zelfs de kleinste dingen wil ik van je weten
Ik hang aan je lippen, als je praat
Als je me aankijkt met die glinsterende ogen
Raak ik helemaal van de kaart

Vochtige lippen, die de mijne zoeken
Mijn handen, die je strelen
Harten die versmelten
Ik wil mijn liefde met je delen.

 It just happens
I was not looking
In a time everything else
I wonder, how to proceed

Even the smallest things I want you to know
I hang on your lips when you talk
If you look at me with those sparkling eyes
I get completely off the map

Moist lips that seek mine
My hands, which caress
Hearts stop
I want to share my love with you.


ALTRI ARTICOLI


Nessun commento:

Posta un commento